Digitalna obogatitev doživetja Termalkova pustolovščina

V sklopu javnega razpisa Slovenske turistične organizacije, »Za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji v letu 2022«, katerega namen je krepitev promocije trajnostno naravnane turistične ponudbe in spodbujanju digitalne preobrazbe vodilnih destinacij, smo v  LTO Laufar Cerkno nadgradili turistični produkt za otroke in družine, ki se imenuje »Termalkova pustolovščina«. Že obstoječe doživetje smo obogatili z razvojem izobraževalne spletne aplikacije »Termalko na misiji: Zeleni svet«.

Spletna aplikacija je nastala v sodelovanju s podjetjem Escapebox d.o.o., za njeno grafično podobo pa je poskrbel Jože Carli. Gre za interaktivno doživetje, ki obiskovalce nagovarja na igriv, vključevalen in izobraževalen način. S pomočjo zakonitosti igrifikacije razkriva lokalno zgodovino kraja, spodbuja obisk destinacije in omogoča edinstveno izkušnjo za vse obiskovalce. Osrednji lik – Termalko, obiskovalce popelje čez sedem geotermalnih točk po mestu, na vsaki točki pa je obiskovalcem na voljo igra, vezana na vsebino zgodbe. Začetek igre je v Turistično informacijskem centru Cerkno, kjer so tudi razložena navodila, cilj in nagrada.

Ker ima dobra promocija veliko vlogo pri privabljanju obiskovalcev na destinacijo, smo v okviru že prej omenjenega razpisa, v sodelovanju z Bojanom Dovrtelom iz Multimedijskega Biroja M5, posnel tudi promocijski video, skozi katerega je predstavljen celotni turistični produkt Termalka. Video bo objavljen na promocijskih kanalih destinacije Cerkno in bo v prvi vrsti nagovarjal družine z otroki, seveda pa tudi vse ostale, ki si želijo na drugačen način raziskati destinacijo.